Notatki
Zanurkuj w wiedzę, którą udało mi się zgromadzić
Moja formuła na produktywne dni
Nie zawsze jestem w stanie przejechać dzień na 120%. Czasami mój potencjał daje mi tylko 10%. A czasami to solidne 70%. Jednak jeśli nie będę miał „formuły na produktywne dni”, zmarnuję potencjał. Tam, gdzie mógłbym przenieść góry – przeniosę tylko pagórki. Tam, gdzie mógłbym położyć kilka „cegieł”, nie zrobię nic – a dzień skończę samobiczowaniem. Obserwacja swoich dni sprawiła, że…
Jak mówić do klienta – czyli czym jest „Cecha-Zaleta-Korzyść”?
Wyobraź sobie (a może nie musisz?): masz fantastyczny produkt. Ten produkt ma konkurencję, ale Ty wiesz, że on jest obiektywnie lepszy. Jakimś trafem jednak nie sprzedajesz go tak dobrze, jak inne firmy swoje własne produkty? Powodem może być… język, jakim komunikujesz się z klientem. Czy klienci myślą racjonalnie? Zbyt często myślimy, że klient jest racjonalnym botem, który ma wbudowana w…
